AGENDA

BUILDING AN EMPLOYER BRANDING STRATEGY

2023 nu a fost un an mai ușor pentru oamenii de resurse umane, ci unul plin de provocări. Studiile arată că angajații sunt tot mai demotivați, că și-au pierdut încrederea în angajatori, iar lipsa talentelor rămâne o provocare semnificativă, o treime dintre companiile din țară nereușind să identifice candidați cu competențe de care au nevoie. Pe o piață a muncii care va fi influențată de noile modificări fiscale, de contextul socio-politic și de evoluția AI, anul 2024 aduce noi provocări pentru profesioniștii din HR.

Vino la Apply Conference să vezi ce va aduce 2024 pentru domeniul resurelor umane, care vor fi principalele tendințe și cum poți transoforma provocările în oportunități.

9:30 - 10:00

ÎNREGISTRARE PARTICIPANȚI

10:00 - 12:00

SESIUNEA I - LEADERS OF TRANSFORMATION

Într-un mediu de business din ce în ce mai competitiv, provocările oamenilor de resurse umane nu se încheie niciodată. Mai mult poate ca niciodată, liderii de HR trebuie să fie cu un pas înaintea tendințelor și să anticipeze schimbările din piață și viitoarele nevoi ale propriilor angajați.

Liderii transformării sunt cei care nu renunță la planurile de creștere nici în 2024, deși se anunță un an mai dificil și vor continua investițiile în consolidarea brandului de angajator, în fericirea angajaților la locul de muncă și vor da dovadă de creativitate în motivarea echipelor tot mai demotivate și ineficiente.

TEME

  • Unleash workforce potential
  • Workplace Wellness
  • How to Create a Positive Employee Experience
  • 10 Myths About Motivation

SPEAKERI

  • Oana Munteanu, Director People & Organisation, PwC România
  • Andreea Leonte, SEE HR Services Manager, Schneider Electric
  • Luminița Florea, Director People & Culture, Philip Morris Romania
  • PANEL: Ioana Lucescu, Communication & CSR Manager, Zentiva România & Iulia Alexe, HR Manager Divizia Industriala, Zentiva Romania & Dana Stancu, HR Manager Divizia Comerciala, Zentiva Romania
  • Anca Moldoveanu, Corporate Manager, NN
  • Orlane Murat, People Partner, Glovo
  • Alina Andrei, Responsabil Employer Branding Auchan Romania

 

12:00 - 12:30

Coffee break

Coffee Break

12:30 - 14:00

SESIUNEA II - TOP EMPLOYER: BUILDING A HUMAN-CENTRIC CULTURE

Cine sunt câștigătorii războiului pe talente? Cei mai buni angajatori din România își dau întâlnire la Apply, unde vor vorbi despre ingredientele din rețeta succesului care i-a propulsat în rândul celor apreciați angajatori din România.

De la artizanii din spatele succesului companiilor veți putea afla cum au reușit să navigheze prin provocările tot mai dure cu care se confruntă mediul de afaceri, care au fost strategiile cu care au rescris un capitol important în consolidarea brandului de angajator și transformarea companiei într-un love brand în rândul candidaților. 

TEME:

Revoluția personală: investiție în viitor

Studiile arată că mai bine de jumătate dintre reprezentanții generației Z ar părăsi un loc de muncă în momentul în care ar simți lipsa opotunităților de dezvoltare profesională. Cum putem transforma cultura organizațională a companiilor astfel încât să punem în centrul perocupărilor dorințele tinerilor angajați preocupați de investiția în viitor și de (r)evoluția personală și profesională. 

Qualities of a human-centric workplace
Human-Centered Organizations: Why and How to Build Them
Empathetic Leadership
Aligning Business Goals with Employee Needs

SPEAKERI: 

  • Octavian Pantiș, Managing Director, Qualians
  • Felix-Lucrețiu Pătrășcanu, Owner, FAN Courier
  • Barbara Pintar, Area P&C Business Partner for South-Eastern Europe Primark
  • Corina Ghiatau, People & Culture Director, Impetum Group
  • Tatiana Sverdlic, Director de Vanzari Independent Trade Mars Romania
 
 
14:00 - 14:15

MOST WANTED EMPLOYER STUDY

MOST WANTED EMPLOYER este un studiu MKOR în parteneriat cu Revista Biz. În cadrul acestui studiu, analizăm retrospectiv anul 2023 din perspectiva angajaților, prin prisma unor indicatori cheie: siguranță, aspecte financiare, oportunități de creștere, volum de muncă, flexibilitate și dinamica echipei.

Cercetarea abordează, de asemenea, așteptările angajaților români activi pe piața muncii pentru anul 2024. Ne uităm în principal la cât de dispuși sunt aceștia să își schimbe locul de muncă și principalele motivații în acest sens. Dar și care sunt companiile la care își doresc să lucreze.

În cadrul evenimentului, vom prezsenta o serie de particularități pentru tinerii din Generația Z, dar și cele mai râvnite companii de către aceștia.

PREZINTĂ: 

  • Cori Cimpoca, Fondatoare, MKOR
 
 
14:15 - 14:45

LUNCH

Lunch & Coffee Break

14:45 - 15:45

WORKSHOP: DESIGN THINKING IN HR

2024 este anul transformărilor în HR, unul în care sectorul resurselor umane se îndreaptă cu pași repezi spre abordări personalizate, ce vor marca o schimbare semnificativă de la practicile strandard. 2024 este momentul perfect pentru adoptarea unor noi tool-uri și tehnici care să contribuie la crearea unui mediu de lucru motivant pentru toți angajații. Unul dintre aceste procese inovatoare este și design thinking care poate sta la baza elaborării unor programe HR care pun în centrul lor omul și pot duce la îmbunătățirea experienței angajaților în cadrul companiei.  

Alin Gherman, Trainer, EXEC-EDU & CEO, Nobel Technologies

Structura:

  • Prezentarea obiectivelor workshop-ului.
  • "Design Thinking" în resurse umane.
  • Brainstorming pentru identificarea principalelor nevoi și provocări cu care se confruntă departamentele de resurse umane.
  • Procesul de design thinking aplicat
  • Discuții despre cum fiecare fază poate fi aplicată în contextul HR
  • Exerciții practice