Alin Gherman

  Trainer, EXEC-EDU & CEO, Nobel Technologies

Cu o experiență de 15 ani în top management și vânzări în România și CEE, Alin a lucrat atât în organizații multinaționale, cât și antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications, DPD, Nobel Technologies).

 

A activat în domenii diverse, de la vânzarea de produse de larg consum, până la servicii B2B sau media, gestionând afaceri ale companiilor pentru care a lucrat în România şi CEE.

A susținut cursuri adaptate pentru companii precum: Macromex, Dr. Max, ENGIE, Suzuki, EON, BRD, Carpatcement, Caussade Semences, HP România, NN Asigurări de Viață, Mercedes România, MOL România, Orkla Foods, Oriflame, Mega Image, PayPoint Services, Petrotel Lukoil.

 

Absolvent al programului Executive MBA ASEBUSS (șef de promoție). A absolvit ASE – Finanțe Bănci, în 1999, un masterat în macroeconomie în cadrul aceleiași facultăți și o serie de programe de pregătire atât în țară, cât și în străinătate în customer service management, tehnici de negociere și people development.

Colaborează cu EXEC-EDU în diverse proiecte de training, atât standard, cât şi personalizate pentru companii. De peste 15 ani, susține cursuri de vânzări, marketing, merchandising, category management, customer care, design thinking, managementul timpului, comunicare, leadership, tehnici de prezentare, pentru companii din sectoarele B2B şi B2C.

Este în mod frecvent speaker la diverse conferențe și seminarii din domeniu (Business Days, Strategic Leadership Forum) iar în 2013 a fost selectat în 100 Tineri Manageri de Top (Business Magazin, 2013).

 

A.G.: “Am un stil direct, simplu, practic. Aduc în discuție lucruri cărora le-am testat eu însumi utilitatea în calitate de angajat, manager, antreprenor, consultant, în companii extrem de diverse. Plăcerea de a interacționa cu cei cu care lucrez îmi dă energie, dinamism şi putere de convingere.”